28 oktober 2009

Skulle egentligen ha ringt och fixat nu i veckan så att vi kunde kolla på den andra lokalen vi var intresserade utav, men det har helt enkelt inte blivit av.
Jag får ta tag i det i nästa vecka så att vi kan boka en tid...
Måste ju i så fall avboka den andra lokalen och vill inte gärna "låsa" honom om vi nu ändå inte vill ha den, då kan någon annan få bättre nytta utav den :)

Tänkte gå några varv med snabeldraken (dammsugaren) här hemma, välbehövligt vill jag lova!
Grus överallt...

Just det, måste berätta om en liten rolig grej som hände häromdagen...
Sambon hittade massa grus i sängen samt en liten gren och undrade varför jag lagt grus där.
Jag hade så klart ingen aning om vart gruset kom ifrån, men sambon var fullt övertygad om att det var jag och gjorde allt för att få mig att "erkänna".
Efter en bra stund så rör sig sambon lite och då åker det ut MÄNGDER AV GRUS från hans jeans, haha!
Han visste inte riktigt vad han skulle säga, för han var helt säker på att det var jag som var skyldig ;)
Fick mig ett riktigt gott skratt vill jag lova!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0