Som en saga...

Satt och kollade runt på lite bröllopsklipp på YouTube alldeles nyss, och tårarna bara rann...
Jag kan inte förstå att just JAG av alla människor har fått turen att träffa min älskade sambo, och att vi planerar för giftemål.
Det är så vackert, så naket, så äkta och så rätt!
VI ska stå där i kyrkan och lova varandra evig kärlek inför alla våra nära och kära.
VI ska lämna kyrkan som man och hustru!
Jag är så otroligt tacksam för att jag hittat min älskade.
Jag har verkligen funnit min själsfrände i honom och den lyckan jag känner går inte att beskriva.
Som en saga...

Kommentarer
Postat av: 18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

nalle puh som är så sött! ;)



tack så mycket, ska bli roligt att beställa faktiskt! =) kram

2009-10-27 @ 11:10:07
URL: http://frusofia.blogg.se/
Postat av: Jennie

kärlek är väldigt fint när man hittat rätt person =)

2009-10-27 @ 12:07:23
Postat av: Fru Evelina

ja det går inte att förklara hur det känns att stå där och lova varandra kärlek.... det måste upplevas och det är verkligen magiskt! det ÄR skillnad att vara gift, lovar... :-)

2009-10-28 @ 08:44:22
URL: http://happilyeverafter.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0