Vaccination

Idag för förmiddagen har jag varit och vaccinerat mig mot Svininfluensan.
Hör ju till en av riskgrupperna, så det var lika bra att få det gjort.
Jag är verkligen inget stort fan av sprutor och nålar, men det kändes inte ens och jag var ute bara någon minut senare.
Har laddat upp med Alvedon hemma ifall jag åker på alla biverkningar, better safe than sorry!
Man kan ju få feber, huvudvärk och lite allt möjligt, så då känns det skönt att ha ett lager hemma, just in case.
Har ni vaccinerat er eller kommer ni göra det?

Kommentarer
Postat av: 18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

Sv: det var jätteroligt :) Jag skriver i bloggen så fort jag vet när numret kommer ut!

2009-10-22 @ 22:20:59
URL: http://frusofia.blogg.se/
Postat av: 18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

vet inte om min förra kommentar skickades..;P



Sv: ja det var för att jag gifte mig ung! Det var väldigt roligt faktiskt, dom var proffessionella så jag kände mig inte nervös.



Skriver ut i bloggen så fort jag vet vilket nummer det ska vara med i :)

2009-10-22 @ 22:21:29
URL: http://frusofia.blogg.se/
Postat av: Karro

JAg hör också till riskgruppen och måste vaccinera mig, dels för astman och dels för att jag jobbar med svin och får jag influensan kan jag smitta ner alla djuren vilket inte skulle bli så bra med 1500 suggor + en jädrans massa smågris ;-)



Ha en bra dag!

2009-10-24 @ 07:31:35
URL: http://hopplavovve.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0