Budget, igen...

Vi har fortfarande inte kunnat sätta oss ner och kolla igenom budgeten helt, så nu till helgen SKA det göras.
Kommer ju som sagt att rinna iväg pengar ändå, men har man en budget så har man förhoppningsvis en liten aning om hur mycket pengar det kommer röra sig om i slutändan.
-
Har varit riktigt flitig med att lägga undan pengar, på bara några dagar har jag lagt undan några hundra.
-
Funderar lite på klänning också (vet att det är långt kvar), och jag vet att många beställer från Kina och får skräddarsydda klänningar för en billig peng, men tänk om man inte blir nöjd?
Tänk om klänningen inte alls motsvarar förväntningarna, vad gör man då?
För mig känns det alldeles för osäkert, och kontrollfreak som jag är så vill jag se klänningen, prova den i lugn o ro (sisådär 37892 gånger) och ha den redo långt innan.
Så jag kommer försöka hitta min drömklänning i en fysisk butik (kan man säga så?)... Hur har ni andra gjort?
Någon som beställt på nätet?
Blev ni nöjda/missnöjda?

Kommentarer
Postat av: Nina

Funderar också väldigt mycket på det, har sänt iväg förfrågan på klänningen jag vill ha.. under 300€ inkl. frakt.. Men tänk om jag inte är nöjd! Då hade det lönats att köpa här itsället. Nåja, vi har tid att fundera ;) Ska börja med att prova lite olika modeller i affären nu först!

2009-10-06 @ 14:53:20
URL: http://maj2011.blogspot.com
Postat av: stine - pokerfrugan

jag tror att ni är så upptagna av varandras kärlek att det inte spelar någon roll hur allt blir i slutändan, det kommer vara den vackraste dagen i ditt liv oavsett hur klänningen ser ut, fast det skulle ju vara ännu bättre om allt blev perfekt förståss :) man kan bara hoppas, ja tror det blir bra! kram

2009-10-12 @ 19:59:08
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0