Idébok

Idag har jag och min blivande man varit och införskaffat oss en idébok till bröllopet där jag kan skriva ner alla tankar, funderingar, planer, osv som jag kan ta med mig överallt (man vet aldrig när en riktigt bra idé eller tanke dyker upp).
Har ju skrivit endel på datorn, men eftersom den är stationär är det lite svårt att ha den med sig ;)
Har börjat prata igenom vårt färgtema nu.
Jag var helt säker på att jag ville ha rött/vinrött och cremefärgat förut, men nu har vi ändrat oss och istället kommer vi att ha ljusrosa, vitt (cremefärgat) och champagne och eventuellt en 4e färg.
Känns helrätt!

Har även funderat vidare på hur vi ska göra efter bröllopet i kyrkan, och jag tror att vi har kommit på en bra lösning nu, det känns så i alla fall :)

Förhoppningsvis ska vi åka runt o kolla in kyrkorna i veckan, eller i nästa vecka.
Hade ju redan bestämt oss egentligen, men så hittade jag bilder på nätet på kyrkan som bara ligger några kilometer härifrån, och det såg så mysigt ut där inne, så den ska vi kolla på IRL först innan vi bestämmer oss.
Som sagt, det är en hel del som snurrar i huvudet nu, så en idébok var ett mycket bra inköp :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0