Ringar

Har kollat runt lite på nätet efter vigselring, och hittat flera som jag tycker är riktigt fina.
Har hittat en för 70.000:- som jag inte skulle tacka nej till, men lite mer realistisk än så måste jag nog vara :)
Min blivande man vill också ha en vigselring, vilket jag tycker är väldigt fint.
Han vill att det ska synas att han också är gift, precis som det kommer göra på mig när jag kommer ha 2 ringar.
Hans kommer nog bli en ganska enkel ring i rött guld, möjligen med något mönster liknande det som är i förlovningsringen.
Borde sätta mig ner lite senare och verkligen läsa igen om allt på dom ringarna jag fastnat lite extra för, dels vill jag inte att dom ska vara alldeles för höga då förlovningsringen inte är särskillt hög, och sen har jag faktiskt väldigt dålig koll på det här med stenarnas infattning osv.
Ska iväg på en liten utflykt mot storstaden senare i veckan och tänkte kolla lite på ringar, lite svårt att veta hur dom ser ut i verkligheten när man bara sett dom på dataskärmen ;)



Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

ringarna var den absolut roligaste förberedelsen tyckte jag hihi...

vi valde att göra varsin helt ny ring som symboliserar både förlovning och vigsel!

hoppas ni hittar "era" ringar!



kram

2009-09-16 @ 11:56:58
URL: http://happilyeverafter.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0