2 januari

Hade svårt att somna i natt, vilket resulterade i att jag sov som en stock till klockan halv 1, haha.
Idag händer inte så mycket, vi ska städa och plocka lite här hemma och kanske gå ut och gå en långpromenad lite senare.
Satt och kollade på lite andra alternativ till lokal igår, och hittade faktiskt några som verkade intressanta...
Den ena har vi kikat på via nätet tidigare men då tyckte vi att den var för stor, men nu kom jag på hur man lätt kan skärma av ena delen, och då kan det nog bli riktigt mysigt.
Så den ska jag ringa på om några dagar så att vi får åka och kika, och sen har jag några andra "backups" om det inte känns bra när vi väl är där.
Nu ska jag sätta lite fart här, men hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina - Happily Ever After

den är gjord i linköping och kostade 500!

vad ska du skriva?



kram!

2010-01-03 @ 15:27:51
URL: http://happilyeverafter.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0