Hyra eller köpa klänning?

Sitter o funderar lite på hur man ska göra med min klänning...
Ska man hyra eller köpa?
Egentligen vill jag ju köpa så att jag kan spara den, men varför?
Den kommer ju ändå bara hänga i en garderob och bli gulaktig och omodern.
Samtidigt är det ju ett minne som man vill visa för barnen när dom blir stora.
Men det går ju inte komma ifrån att det är billigare att hyra, men gör det så stor skillnad i pris!?
Någon som vet eller har några tankar?
Sambons kläder kommer vi med största sannolikhet hyra såvida vi inte hittar något jättebilligt, men det känns inte lika "viktigt" som klänningen...
Missförstå mig rätt nu, men klänningen är ju.... ....wow.. och det håller även sambon med om, hans kläder känns därför inte lika viktiga och har inte samma sentimentala värde som min klänning kommer ha ;)
Nu kom sambon in och ville ha lite sällskap, så jag får väl joina honom och så hörs vi kanske i morgon :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

vad fin blogg! :) Otrolgit vacker. Vad mysigt att du bloggar om ditt bröllop, det är så vackert med bröllop. Något som man själv vill vara med om i framtiden ^^

Kram haft en bra dag?

2010-01-20 @ 15:49:46
URL: http://theshimmeringsea.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0