Att stryka någon...

Vi kommer ju att ha en liten middag efter vigseln med
våra närmaste och i slutändan hamnar vi på cirka 30
personer.
Men nu har vi börjat tveka angående 3 stycken,
det är personer som inte visar något som helst intresse
för oss och två av dom ser vi ytterst sällan och då småpratar
vi bara lite.
Den tredje personen visar mer intresse, men jag har svårt att
veta vart jag har henne/honom från dag till dag så just nu är
det bara ett stort frågetecken kring dessa personer.
Samtidigt kan jag tänka mig att det blir livat om vi inte bjuder
dom två förstnämnda, men vi vill ju verkligen bara ha med dom
som står oss närmast.
Annars kan vi ju bjuda hela kyrkan ;)
Hur har ni gjort?
Ni som haft mindre tillställning efteråt, har ni fått sålla bort
vänner och släktingar?


Kommentarer
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Hej :)

Vad roligt att du har hittat till mig och vilken underbar blogg du har, verkligen en härlig design. Tråkigt nog hinner jag inte göra vid min design på bröllopsbloggen :(



Vad kul att du vill följa vår resa till vårt mer än allt annat än vanliga bröllop. Jag skickar ett mail till dig.

När är det ni ska gifta er?

Kram

2010-06-03 @ 08:45:57
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0