Bokning bekräftad :)

Idag fick vi ett mail som bekräftade att vår bokning var klar :)
Så nu har vi bokat vår middag och även bröllopsnatten,
känns underbart :)
Fick lite förfrågningar om eventuell möhippa häromdagen,
och jag hoppas verkligen att jag slipper alla pinsamheter
om jag nu skulle bli hippad.
Jag är ingen person som gillar att stå i centrum, så helst
att allt skulle jag nog slippa en möhippa... Men så länge
det är snälla saker och en mysig dag så är det okej.
Vill INTE klippa lappar ur främmande mäns kalsonger,
gå utklädd och se ut som en idiot, sjunga offentligt osv...
Hoppas att mina önskemål framgick tydligt för de som frågade
i alla fall, men det tror jag nog ;)
Hoppas allt är bra med er!

Kommentarer
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Vad roligt att allt är bokat :)

2010-06-21 @ 21:10:43
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag och basta vannen pratade om det dar harom veckan faktiskt och sa precis samma sak. Inga pinsamheter tack!

2010-06-29 @ 21:57:30
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0