Brudbukett

Jag har börjat fundera lite mer på min brudbukett,
har ju varit ganska klar med att jag endast vill ha
rosor i min bukett, men nu funderar jag på om det inte
blir finare med något annat också.
Dock är jag allergisk mot starka blomdofter,
så det får vara en blomma som inte luktar så mycket i
sådana fall...
Buketten ska i alla fall gå i rosa och eventuellt creme.
Den här tycker jag är underbart söt...
(bild lånad från Google)








De 7 understa bilderna är lånade från Bernzons Blomsterhandel,
de har massa fina buketter på hemsidan
Finns som sagt hur mycket fina buketter som helst,
men jag får allt vänta tills jag vet vad jag ska ha för klänning :)

Kommentarer
Postat av: Amanda - Mamma till Vincent och bebis i magen

Vilken jättefin blogg du har!! Ska ta en lite längre titt senare, nu ska jag krypa ner i sängen.



Tack för din gissning, jag kommer att sammanställa BF-listan efter den 20 juni. =)

2010-06-08 @ 22:42:35
URL: http://ladysylvia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0