In love

Jag hade ju hittat en ring som jag drömt om i flera år,
som dessvärre inte verkar ingå i sortimentet längre
hos Guldfynd, och nu har jag i stället kärat ner mig
totalt i 2 andra från en juvelerare.
Den ena är enkel, snygg och tidlös och den andra är
vrålsnygg och kommer bli ännu finare efter att jag
gjort om den lite.
Det tråkiga är att juveleraren är 40 mil bort och att
dessa ringar kostar en aning mer än den på Guldfynd.
Å andra sidan ska jag ju ha ringen för alltid, och kvalitén
lär vara såå mycket bättre än på Guldfynd.
Sambon suckade först när jag visade dessa ringar och
berättade vad priset låg på, men nu verkar han också vara
helt inne på att skippa Guldfynd och välja en juvelerare i stället
där man kan få ringen lite mer unik.
Kommer nog att beställa hans ring därifrån också, han vill ju
också ha en vigselring :)
Lovar att jag kommer visa bilder längre fram när vi bestämt oss
för hur ringarna ska se ut, men än så länge får ni vara nyfikna ;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0