Kolla klänningar

I morgon ska vi iväg och kolla klänningar :)
Ska inte prova, men vill gärna kika lite så att man
(förhoppningsvis) får en liten känsla för vad det är man
är ute efter :)
Ska nog hoppa in och prova "min" ring igen också och
se om det känns lika bra som sist.
Hinner vi så ska vi nog kika lite snabbt på skor till mig också,
vill ha några vita ganska enkla och utan för hög klack.
Jag kan verkligen inte gå i högklackat och tänker inte
utmana ödet på dagen D, så det får bli några skor med låg klack,
alternativt ingen klack alls.
Hoppas allt är bra med er i värmen :)

Kommentarer
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Det va så lite så. Mitt problem är att får jag för mycket tid på mig så överanalyserar jag allt och de blir aldrig bra.

Tänk på att det tar flera månader att få hem en klänning. Jag beställde min i februari och den har inte kommit ännu, dock är min från Paris så jag vet inte hur det är om den är ifrån Sverige.

Så va ute i god tid, det tar tid att hitta klänningen med stort K :)

2010-06-03 @ 17:35:17
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Evelina

Tack snälla för tips, ska kolla jysk imorgon!!



Spännande med klänningen, hoppas du hittar den perfekta :-). Bra att vara ute i god tid!



Kramar

2010-06-05 @ 17:54:00
URL: http://happilyeverafter.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0