Klänningsdjungeln

Jag kommer på mig själv titt som tätt med att sitta och kolla
på klänningar på nätet, och varenda gång lyckas jag hitta
någon som jag fastnar för.
Jag har nog runt 100 klänningar på datorn varav minst 20 är
klänningar jag skulle kunna tänka mig, och cirka 10 är klänningar
som är så vackra att jag nästan tappar andan.
HUR ska man kunna välja?
Från början var jag helt övertygad om att jag skulle ha en halterneck,
men nu tvekar jag mer och mer.
Dessutom är de flesta av "tappa andan-klänningarna" helt axelbandslösa.
Men hur bra sitter de uppe egentligen?
Sitter de bra om man har stora boobies? Eller ska man satsa på en med
axelband/halterneck?
Har bokat in ett möte med stället vi funderar att vara på efter vigseln, och
både jag och sambon längtar massor.
Hoppas det lever upp till våra förväntningar bara!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0